سراب عشق

الهي و رَبِّي مَن لي غَیرُک خدایا من جز تو کسی را ندارم

سراب عشق

اشعار و دكلمه ها و دلنوشته هاي عاشقانه و غمگين

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1


آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1


مگر غير از وفا از من چه سر زد

 كه دل را بي وفا خواندي و رفتي

 مگرغيراز نگاهت به چشمانم كه درزد

 كه از ناز چشم خود ازدل گرفتی

-------------------------------------

مستم از باده ،که مستی هم بلاست
باده ی عاشق زهر باده جداست
بی وفا ، مستی مگر از باده ی عشقت نبود

کین چنین  دل را شکستی،کین شکستن هم خطاست

-----------------------------------------

بی وفایی کن وفایت میکنند با وفا باشی خیانت میکنند

 مهربانی گر چه آیینه ی خوشیست مهربان باشی رهایت میکنند . . .

---------------------------------------

گناه من گناه بی گناهیست / تمام هستی ام غرق سیاهیست

به هر کس دل دادم بی وفا شد / چو پابندش شدم از من جدا شد . .

------------------------------------------

هر رهگذری محرم اسرار نگردد / صحرای نمکزار چمن زار نگردد

هر جا که رسیدی طرح رفاقت مکش ای دوست / هر بی سر و پا یار وفادار نگردد . . .

-----------------------------------------

مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت / گر مقصود دلم جور و جفا بود چه می شد . . . ؟
--------------------------------------

تو که رفتی پریشون شد خیالم / همه گفتند که من دیوانه حالم

نمیدانند که این دیوانه در فکر شفا نیست / که هرچی باشه اما بی وفا نیست . . .

 
------------------------------------

من ندانستم از اول كه تو بي مهرو وفايي
 عهد نابستن از آن به كه ببندي و نپايي

-----------------------------------------

ز درد عشق تو با کس حکایتی که نکردم / چرا وفای تو کم شد ، شکایتی که نکردم . . .

------------------------------------------------

یار با ما بی‌وفایی می‌کند
بی‌گناه از من جدایی می‌کند

شمع جانم را بکشت آن بی‌وفا
جای دیگر روشنایی می‌کند

--------------------------------------------

یاران به خدا که بی وفایی مکنید

با عاشق دلخسته جدایی مکنید

یا آن که وفا می کنید تا آخر

یا آنکه از اول آشنایی نکنید

------------------------------------------

وفای شمع را نازم که بعد از سوختن

به صد خاکستری در دامن پروانه میریزد

نه چون انسان که بعد از رفتن  همدم

گل عشقش درون دامن بیگانه میریزد

---------------------------------------------

کلاس عشق ما دفتر ندارد شراب عاشقی ساغر ندارد بدو گفتم که مجنون تو هستم هنوز آن بی وفا باور ندارد

--------------------------------------------------

در رفاقت با وفا بودن شرط مردانگی است / ورنه با یک استخوان صد سگ رفیقت می شوند

----------------------------------------------

عشق یعنی رفتن از شهر بهار 

با دو چشم تر به سوی روزگار 

عشق یعنی بی وفایی های یار

عشق یعنی سالها در انتظار

--------------------------------------------

بوسه ات طعم بي وفايي داشت
خنده ات رنگ بي صدايي داشت

 در دو چشمت نبود تصويرم
گويي آن چشم دگر خدايي داشت

------------------------------------------------

چندی ست که بیمار وفایت شده ام

در بستر غم، چشم به راهت شده ام

این را تو بدان گر بمیرم روزی 

مسئول تویی که من فدایت شده ام

----------------------------------------------------------------

به بزرگی گفتم زندگی چند بخش است ؟ گفت : دو بخش ، کودکی و پیری ، گفتم : پس جوانی چه شد ؟ گفت : با بی وفایی ساخت با عاشقی سوخت و با جدایی مرد

----------------------------------------------------------------------

آن شب که در خیابان چشمم به چشمت افتاد / چشمک زدی چه شیرین رفتم به راه فرهاد /

من عاشق تو گشتم، تو عاشق جدایی / فریاد از نگاهت، فریاد از جدایی

--------------------------------------------------

پنهان شدی و در کلماتم رها شدی / با من رفیق بودی و از من جدا شدی /

رویای فاتحانه ی یک قلب ناامید / پایان عاشقانه ی یک ماجرا شدی

------------------------------------------------------

در هجوم لحظه های پوچ جدایی سکوت تنها یادگار لحظه های با تو بودن است

وقتی ثانیه ها رفتنت را تلنگر میزنند

بودنت به کوچه ی فراموشی کوچ میکند

-------------------------------------------------------------------

آنکه بین من و تو شام جدایی آورد،

می کنم نفرینشیا الهی، بکنش چون من زار،

پیش معشوقش خار، هر دو چشمانش تار،

تا بداند چه به من میگذرد، ز غم دوری آن چشم عزیز

-------------------------------------------------------------------------

من که نمیشه باورم، تویی که بی وفا شدی،

تو هم مثه غریبه ها، رفتی ازم جدا شدی

-------------------------------------------------------------------


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: omid تاريخ: چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:اس ام اس بي وفايي,اس ام اس,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﻪ ﺩﻝ ﺳﭙﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻣﺸﺘﯽ ﺍﺟﻞ ﺑﻪ ﺑﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺁﺏ ﺗﮑﺎﻥ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﺩ ﺍﺯ ﺁﺏ ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺍﺏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻣﻦ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺷﻤﻊ ﺩﺭ ﻏﻢ ﺗﻮ ﺁﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﻓﺮﻡ ﻣﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sarabeeshgh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com